Fastaval ville ikke eksisterer, hvis det ikke var for de mange arrangører, der år efter år knokler frivilligt for at skabe den bedste kongres. 

Herunder får du et overblik over Fastavals organisationsstruktur.

ALEA

Fastaval arrangeres af foreningen ALEA, som hvert år arbejder tæt sammen med hovedarrangørerne og de forskellige arrangørområder.

Læs mere om ALEA her.

Arrangørområder

Fastaval fungerer som en stor maskine, bestående af mange forskellige arrangørområder. Hvert område har en eller flere hovedarrangører med en række arrangører under sig. Herunder får du indblik i de mange områder, der arbejder sammen for at skabe Fastaval.

Vil du være med?

Uden arrangører og frivillige er der intet Fastaval. Hvis du vil være med, hører vi meget gerne fra dig.

  • Har du en ide til, hvor du kan bidrage til Fastaval i det eksisterende organisationsdiagram?
  • Har du en ide til noget nyt og spændende, Fastaval bare skal have med næste år?
  • Vil du bare gerne hjælpe til, men ved ikke hvordan?

Uanset hvad, så send os en mail på fastaval@fastaval.dk! Så tager vi en snak om, hvordan du kan hjælpe, hvad du vil, og hvordan det passer ind i Fastaval.

Hovedarrangørerne

Fastavals hovedarrangører er det bærende element for hver enkelt Fastaval.

De fungerer som tovholdere på alle Fastavals andre arrangørområder og tager både praktiske beslutninger omkring pris og lokationer, men skal også være visionære på kongressens vegne.

Gruppen ledes af Generalen, som udpeger de øvrige medlemmer. Selv bliver Generalen udpeget af Aleas bestyrelse, som igen bliver udpeget af en Generalforsamling. Typisk sammensættes hovedarrangørerne lige inden eller efter Fastaval og arbejder derfra, for at skabe næste Fastaval. Ofte vil Generalen blive annonceret på Fastaval, året inden vedkommende skal være General.

Vil du vide hvem der er med i dette års hovedarrangørgruppe? Se mere på deres side her.

Foreningen Alea